Get Adobe Flash player

Ψυχολόγοι

 

Δημακάκου

Βέρα Δημακάκου

H Δημακάκου Βέρα είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την νομαρχία Πειραιά. Έχει εξειδικευτεί στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών. Η επιμόρφωση  της περιλαμβάνει πληθώρα σεμιναρίων  ψυχολογίας, ειδικής διαπαιδαγώγησης (αντιμετώπιση ΔΕΠ-Υ, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές)καθώς  και χορήγηση ψυχοδιαγνωστικών τέστ.

 

Κρίντζαλης

Αθανάσιος Κρίντζαλης

Ο Αθανάσιος Κρίντζαλης είναι πτυχιούχος των τμημάτων Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και της Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Σε προέκταση των εώς τώρα σπουδών του υπάρχει συνεχής μετεκπαίδευση μέσω σεμιναρίων καθώς και συμμετοχή σε συνέδρια. Επίσης άσκησε εθελοντικά τα καθήκοντά του, ως ψυχολόγος, στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας του Περιστερίου εργαζόμενος πάνω στις ψυχικές ασθένειες.

 

Κωνσταντάκου

Κυριακή Κωνσταντάκου

Η Κωνσταντάκου Κυριακή σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας παίρνοντας ειδίκευση στην Ψυχολογία. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ψυχολογίας ενώ απασχολήθηκε εθελοντικά στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Πειραιά, ΚΕΣΥΠ ΠΕΙΡΑΙΑ (2004-2005).

 

Μακρυνόρη

Ελένη Μακρυνόρη

Η Μακρυνόρη Ελένη είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Θεραπευτήριο Χρόνιων Παθήσεων Ανατολικής Αττικής και στον Ο.ΚΑ.ΝΑ. Στη συνέχεια απέκτησε μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στην Εγκληματολογία του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης έχει εργαστεί εθελοντικά στο ΕΠΙ. ΨΥ

 

 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΘΕΡΙΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΕΜΑΠΕ


Στο ενδοσχολικό περιβάλλον συχνά ανακύπτουν θέματα σύνθετης φύσεως για τα οποία κρίνεται απαραίτητη μια ιδιαίτερη προσέγγιση. Ο Ψυχολόγος ως μέλος του εκπαιδευτικού προσωπικού είναι επιφορτισμένος με την παροχή ψυχολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών. Ο ρόλος του έγκειται τόσο στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση των μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών δυσκολιών όσο και στην πρόληψη της εμφάνισης μιας επικείμενης διαταραχής. Οι μέθοδοι που συνήθως εφαρμόζονται για την επίτευξη των ανωτέρω στόχων είναι σε πρώτο επίπεδο η παρατήρηση της συμπεριφοράς των παιδιών κυρίως μέσω δραστηριοτήτων όπως οι κινητικές και οι αθλητικές ενασχολήσεις, το μουσικό και το θεατρικό παιχνίδι καθώς επίσης η ζωγραφική και η πληροφορική. Σε δεύτερη πράξη διενεργούνται ομαδικές συνεδρίες οι οποίες αποσκοπούν στην κατά το δυνατόν καλύτερη αντιμετώπιση των οποιωνδήποτε δυσκολιών που ενδέχεται να έχουν επισημανθεί. Οι θεματικοί άξονες των προαναφερθέντων συνεδριών περιλαμβάνουν ενότητες όπως τη στήριξη των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων, την αντιμετώπιση αγχογόνων περιστατικών, την επίλυση συγκρούσεων, τη διαχείριση συναισθημάτων καθώς και τις δεξιότητες επικοινωνίας. Απαραίτητο κομμάτι εργασίας για τον ψυχολόγο, πέραν του διαλεκτικού, είναι και η παιγνιοθεραπεία καθώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδία προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Τέλος, πολύ σημαντικό να αναφερθεί πως στα καθήκοντα του ψυχολόγου περιλαμβάνονται η υποστήριξη και επιμόρφωση του δυναμικού που στελεχώνει το σχολικό περιβάλλον ώστε να υπάρχει μία πληρέστερη και πιο λειτουργική διαχείριση των θεμάτων που αφορούν κυρίως την ψυχοκοινωνική προσαρμογή αλλά και τη μάθηση.

Logo